Balaghul Quran
  • فہرست پارہ
  • فہرست سورہ
  • موضوعاتی فہرست
  • ہمارے بارے میں
  • رہنمائی
  • شکایت و مشورہ
  • Facebook
  • Twitter
  • Vimeo
  • بلاغ القرآن
  • تفسیر قرآن
  • موبائل ایپ
  • آڈیو / ویڈیو
  • پی ڈی ایف
  • مقدمہ قرآن
  • عطیات

قرآن موضوعاتی فہرست


قرآن

کتاب مبین

اوصاف قرآن

قرآن توحید کا داعی

کلام اللہ ہونے کی دلیل

قرآن کا منبع علیم و حکیم ہستی

کتب سابق کا ناسخ

فلسفہ نزول قرآن

شب قدر میں نزول قرآن

حکمت نزول تدریجی

تدریجی نزول کا مقصد

تدریجی نزول کا مقصد

نزول قرآن و عدم تحریف

تدوین قرآن

مکی دور میں تدوین قرآن

پہلی وحی میں اقرأ سے مراد

قرآن عربی میں کیوں؟

قرآن عربی میں کیوں؟

مصحف عثمان میں تحریف کی کوشش

قرآن کا اسلوب بیان

قرآن کا اسلوب بیان

قرآن کا اسلوب بیان

طرز استدلال

مضامین کی ہمآہنگی

قرآنی منطق اور کفار کی بیچارگی

تلاوت کے معنی

اخذ قرآن کے آداب

قرآنی پیغام

اسلامی دستور کے محکمات و متشابہات

متشابہات کا مرجع

تأویل کی حقیقت

تارکین قرآن سے شکایت

مسئلہ جبر اور قرآنی موقف

بِسْمِ اللّٰہ، جزء سورہ

حروف مقطعات

سبع مثانی

آیۃ الکرسی کا مفہوم اور فضیلت

سنت اور قرآن میں فرق

مشرکین و مستشرقین کے اعتراض کا جواب

شب قدر میں نزول قرآن سے مراد

لفظ سامری کے حوالے سے اعتراض کا جواب

قرآن سے مقابلہ ناممکن

حضورؐ کی تلاوت کے دوران مشرکین کا ردعمل

رسولؐ کی زندگی، حقانیت قرآن کی دلیل

قر آنی دلائل کا فائدہ

ہدایت بخش بیان

صحف اُولیٰ کی تعداد

سورہ یونس کی اہمیت و فضیلت

قرآن ابدی معجزہ

کلام اللہ ہونے کی دلیل

جنات کی تصنیف نہ ہونے کی دلائل

کتاب نصیحت و خیر خواہی

فطرت سے ہم آہنگ دستور حیات

قرآن ایک ابدی معجزہ

غاشیہ کی وجہ تسمیہ

حروف مقطعات

قرآن شکوک و شبہات سے بالاتر

فی لوح محفوظ سے مراد

حق و باطل کو جدا کرنے والی کتاب

تأویل قرآن

قرآن کی پیش گوئی

قرآن کی پیش گوئی

لوح محفوظ

لوح محفوظ

فضائل قرآن

تصنیف نہیں، تنزیل ہے

پاک دلوں پر قرآن کا اثر

باعث رحمت و شفاء

غیب گوئی

قرآن کے اثر نہ کرنے کی وجہ

قرآن سے لوگوں کو دور رکھنے کی سازش

تکذیب کے باوجود عذاب میں تأخیر کی وجہ

سبب تکذیب

قرآن علم رکھنے والوں کے لیے

قرآن کے سحر ہو نے کا الزام

قرآن کے توریت کی تصدیق

منکرین کے خلاف حجت خدا

کتاب حقیقت

حدیث غرانیق کی تکذیب

قرآن وسیلہ ہدایت

قرآن کے ساتھ قسم اٹھانے کی وجہ

انسانیت کے لیے با برکت ہونے کی وجوہات

کلام ما فوق بشر

قرآن، باعث مشقت یا نصیحت ؟

امت قرآنی کے لیے قابل توجہ نکات

قرآن رسولؐ کا معجزہ

نورانی کتاب

لازوال برکتوں والی کتاب

ہدایت پانے والے لوگ

قرآن دائمی منشور

لوح محفوظ

‎فاطر‎ آیہ11

وَ اللّٰہُ خَلَقَکُمۡ مِّنۡ تُرَابٍ ثُمَّ مِنۡ نُّطۡفَۃٍ ثُمَّ جَعَلَکُمۡ اَزۡوَاجًا ؕ وَ مَا تَحۡمِلُ مِنۡ اُنۡثٰی وَ لَا تَضَعُ اِلَّا بِعِلۡمِہٖ ؕ وَ مَا یُعَمَّرُ مِنۡ مُّعَمَّرٍ وَّ لَا یُنۡقَصُ مِنۡ عُمُرِہٖۤ اِلَّا فِیۡ کِتٰبٍ ؕ اِنَّ ذٰلِکَ عَلَی اللّٰہِ یَسِیۡرٌ﴿۱۱﴾

۱۱۔ اور اللہ نے تمہیں مٹی سے پیدا کیا پھر نطفے سے پھر تمہیں جوڑا بنا دیا اور کوئی عورت نہ حاملہ ہوتی ہے اور نہ بچہ جنتی ہے مگر اللہ کے علم کے ساتھ اور نہ کسی زیادہ عمر والے کو عمر دی جاتی ہے اور نہ ہی اس کی عمر میں کمی کی جاتی ہے مگر یہ کہ کتاب میں (ثبت) ہے، یقینا یہ سب کچھ اللہ کے لیے آسان ہے۔


11۔ اللہ کے ہاں لوح محفوظ میں پہلے سے یہ ساری باتیں لکھی ہوئی ہیں کہ کس کی کیا عمر ہو گی؟ اسے تقدیر کہتے ہیں۔ واضح رہے کہ تقدیر کا مطلب نظام اور قانون ہے۔ اللہ کے ہاں ہر کام ایک نظام کے تحت انجام پاتا ہے۔ اگر تقدیر نہ ہوتی تو بدنظمی و اندھیر نگری ہوتی۔ تقدیر کا مطلب جبر نہیں ہے، بلکہ تقدیر کا مطلب اختیار و انتخاب ہے۔ اگر کسی شخص کے لیے ایک تقدیر ہوتی تو جبر ہوتا۔ جبکہ ایسا نہیں ہے، بلکہ ہر ایک شخص کو بہت سے مقدرات میں سے ایک کا انتخاب کرنا ہوتا ہے، چنانچہ حضرت علی (ع) ایک ایسی دیوار سے ہٹ گئے جو گرنے والی تھی تو لوگوں نے کہا: کیا آپؑ تقدیر خدا سے بھاگ رہے ہیں؟ فرمایا: افر من قدر اللہ بقدر اللہ ۔ (شرح نہج البلاغۃ 8: 298)میں اللہ کی تقدیر سے اللہ ہی کی تقدیر کی طرف بھاگ رہا ہوں۔ البتہ اللہ کے علم میں ہے کہ انسان اپنے ارادہ و اختیار سے کون سا راستہ اختیار کرنے والا ہے اور کن حالات سے دوچار رہے گا اور کون سے اسباب و علل کے انتخاب کے تحت کیا عمر پانے والا ہے۔

 

موضوعاتی فہرست پر واپس جائیں

Balaghulquran

قرآن مجید کا اردو ترجمہ اور تفسیر از علامہ شیخ محسن علی نجفی مدظلہ العالی - جملہ حقوق © محفوظ ہیں۔

Holy Quran urdu tarjuma aor tafseer az Allama Sheikh Mohsin Ali Najafi