Balaghul Quran
  • فہرست پارہ
  • فہرست سورہ
  • موضوعاتی فہرست
  • ہمارے بارے میں
  • رہنمائی
  • شکایت و مشورہ
  • Facebook
  • Twitter
  • Vimeo
  • بلاغ القرآن
  • تفسیر قرآن
  • موبائل ایپ
  • آڈیو / ویڈیو
  • پی ڈی ایف
  • مقدمہ قرآن
  • عطیات

قرآن موضوعاتی فہرست


قرآن

کتاب مبین

اوصاف قرآن

قرآن توحید کا داعی

کلام اللہ ہونے کی دلیل

قرآن کا منبع علیم و حکیم ہستی

کتب سابق کا ناسخ

فلسفہ نزول قرآن

شب قدر میں نزول قرآن

حکمت نزول تدریجی

تدریجی نزول کا مقصد

تدریجی نزول کا مقصد

نزول قرآن و عدم تحریف

تدوین قرآن

مکی دور میں تدوین قرآن

پہلی وحی میں اقرأ سے مراد

قرآن عربی میں کیوں؟

قرآن عربی میں کیوں؟

مصحف عثمان میں تحریف کی کوشش

قرآن کا اسلوب بیان

قرآن کا اسلوب بیان

قرآن کا اسلوب بیان

طرز استدلال

مضامین کی ہمآہنگی

قرآنی منطق اور کفار کی بیچارگی

تلاوت کے معنی

اخذ قرآن کے آداب

قرآنی پیغام

اسلامی دستور کے محکمات و متشابہات

متشابہات کا مرجع

تأویل کی حقیقت

تارکین قرآن سے شکایت

مسئلہ جبر اور قرآنی موقف

بِسْمِ اللّٰہ، جزء سورہ

حروف مقطعات

سبع مثانی

آیۃ الکرسی کا مفہوم اور فضیلت

سنت اور قرآن میں فرق

مشرکین و مستشرقین کے اعتراض کا جواب

شب قدر میں نزول قرآن سے مراد

لفظ سامری کے حوالے سے اعتراض کا جواب

قرآن سے مقابلہ ناممکن

حضورؐ کی تلاوت کے دوران مشرکین کا ردعمل

رسولؐ کی زندگی، حقانیت قرآن کی دلیل

قر آنی دلائل کا فائدہ

ہدایت بخش بیان

صحف اُولیٰ کی تعداد

سورہ یونس کی اہمیت و فضیلت

قرآن ابدی معجزہ

کلام اللہ ہونے کی دلیل

جنات کی تصنیف نہ ہونے کی دلائل

کتاب نصیحت و خیر خواہی

فطرت سے ہم آہنگ دستور حیات

قرآن ایک ابدی معجزہ

غاشیہ کی وجہ تسمیہ

حروف مقطعات

قرآن شکوک و شبہات سے بالاتر

فی لوح محفوظ سے مراد

حق و باطل کو جدا کرنے والی کتاب

تأویل قرآن

قرآن کی پیش گوئی

قرآن کی پیش گوئی

لوح محفوظ

لوح محفوظ

فضائل قرآن

تصنیف نہیں، تنزیل ہے

پاک دلوں پر قرآن کا اثر

باعث رحمت و شفاء

غیب گوئی

قرآن کے اثر نہ کرنے کی وجہ

قرآن سے لوگوں کو دور رکھنے کی سازش

تکذیب کے باوجود عذاب میں تأخیر کی وجہ

سبب تکذیب

قرآن علم رکھنے والوں کے لیے

قرآن کے سحر ہو نے کا الزام

قرآن کے توریت کی تصدیق

منکرین کے خلاف حجت خدا

کتاب حقیقت

حدیث غرانیق کی تکذیب

قرآن وسیلہ ہدایت

قرآن کے ساتھ قسم اٹھانے کی وجہ

انسانیت کے لیے با برکت ہونے کی وجوہات

کلام ما فوق بشر

قرآن، باعث مشقت یا نصیحت ؟

امت قرآنی کے لیے قابل توجہ نکات

قرآن رسولؐ کا معجزہ

نورانی کتاب

لازوال برکتوں والی کتاب

ہدایت پانے والے لوگ

قرآن دائمی منشور

پہلی وحی میں اقرأ سے مراد

‎العلق آیہ1

اِقۡرَاۡ بِاسۡمِ رَبِّکَ الَّذِیۡ خَلَقَ ۚ﴿۱﴾

۱۔ (اے رسول) پڑھیے! اپنے رب کے نام سے جس نے خلق کیا۔


1۔ اہل ارض پر اللہ کی طرف سے رحمتوں کا نزول شروع ہوا۔ یعنی رحمۃ للعالمین پر ایک عظیم انسان سازا نقلاب کے لیے وحی کا نزول شروع ہوا، جس کی ابتدا اس حکم کے ساتھ ہوئی: پڑھ یعنی لکیروں کی تحریروں کو نہیں، بلکہ کائنا ت کی کھلی کتاب کو پڑھیے۔ اس پڑھائی کی ابتدا اپنے پروردگار کے نام سے ہو اور اس کتاب کا پہلا باب اس کائنات کے خالق کی خلاقیت کا مطالعہ ہو اور دوسرا باب اس کائنات کا عظیم معجزہ انسان کی خلقت ہو۔ پھر اس انسان کی تعلیم اور اس کے اہم ترین ذریعے قَلَم کے ذکر سے شروع کرنے سے معلوم ہوا کہ اس عظیم رسالت کا عنوان قرائت و کتابت ہے۔ یعنی انسان کی تعلیم و ترقی اور تہذیب و تمدن میں ایک عظیم انقلاب کی بنیاد ہے۔ واضح رہے کہ حضورؐ وحی کو محض ظاہری حواس کے ذریعے سے نہیں بلکہ اپنے پورے وجود کے ساتھ اخذ کرتے تھے، اس لیے قرآن نے اس مطلب کو قلب رسولؐ کے عنوان سے ذکر کیاہے۔ چنانچہ ایک جگہ جبرئیل کی روئیت کی بابت فرمایا: اس روئیت کی تصدیق دل نے کی ہے۔ مَا كَذَبَ الْفُؤَادُ مَا رَاٰى (نجم:11) ’’جوکچھ دیکھا تھا اس کی دل نے تکذیب نہیں کی۔‘‘ لہٰذا یہ کہنا کہ رسول کریمؐ نے نزول وحی اور نبوت کی تصدیق حضرت خدیجہ اور ورقہ بن نوفل سے لی ہے، صحیح نہیں ہے۔

 

موضوعاتی فہرست پر واپس جائیں

Balaghulquran

قرآن مجید کا اردو ترجمہ اور تفسیر از علامہ شیخ محسن علی نجفی مدظلہ العالی - جملہ حقوق © محفوظ ہیں۔

Holy Quran urdu tarjuma aor tafseer az Allama Sheikh Mohsin Ali Najafi